وبلاگ جامع تکنولوژی و موبایل وبلاگ جامع تکنولوژی و موبایل .

وبلاگ جامع تکنولوژی و موبایل

تلویزیون سونی A90j اولد 2021 » خرید Oled 55a90j قیمت ویژه !!

 

مشخصات تلویزیون ال جی A90j

در تلویزیون اولد سونی 55A90J در زمان خاموش بودن می توان پشت تلویزیون را همانند پشت یک شیشه پنجره تماشا کرد و زمانی که تلویزیون روشن می شود تصاویر در آن به مانند یک آکواریوم خواهد بود و تصاویر در صفحه نمایش شناور خواهد بود. این تلویزیون شیائومی در سال 2021 وارد بازار می شود و می تواند بازار را در دست بگیرد. در این تلویزیون 48 زون و یا منطقه مجزا ایجاد شده است که نمایش تاریکی عمیق و یا رنگ سیاه واقعی را ممکن می سازند.

تلویزیون 55 اینچ 4k Oled سونی مدل 55a9j

صحنه ها در تلویزیون های اولد بسیار واقعی است و از تماشای فیلم و بازی روی این تلویزیون ها شگفت زده خواهید شد. البته قابل ذکر است نمایش تصاویر ثابت در مدت زمان طولانی روی صفحه نمایش تلویزیون های اولد ممکن است باعث پیکسل سوختگی در همان ناحیه شود. پس در صورت مهم بودن کیفیت تصویر بهتر است ابتدا سراغ تلویزیون های اولد بروید.

در صورتی که از تلویزیون برای بازی به صورت حرفه ای استفاده میکنید میتوانید سراغ تلویزیون های CX و GX و حتی محصول 2021 ال جی یعنی تلویزیون C1 و G1 هم بروید. سرعت پاسخگویی در این تلویزیون ها 1 میلی ثانیه است و تجربه ای فوق العاده از بازی را به دست خواهید آورد. تلویزیون های A90J و X95J محصول 2021 سونی هستند و هنوز به بازار عرضه نشده اند.

تلویزیون اندروید سونی 55A90J از شبکه Netflix و حالت Netflix Calibrated پشتیبانی میکند و به شما اجازه میدهد تا فیلم ها و سریال های این شبکه را با بالاترین کیفیت ممکن تماشا کنید. سونی تلویزیون 55 اینچ A90J را با طراحی بسیار شیک و مینیمالیستی تولید کرده است.

همچنین به شما اجازه میدهند تا سیم های متصل شده به تلویزیون را از پشت و داخل آنها عبور داده و از شلوغی در اطراف تلویزیون جلوگیری کنید. تلویزیون 55 اینچ سونی A90J از قابلیت Living Decor برخوردار است و در زمان استفاده نکردن از تلویزیون میتوانید آن را به یک قاب عکس زیبا تبدیل کنید و محیط منزل را از حالت یکنواختی خارج کنید. تلویزیون سونی A90J سایز ۵۵ اینچ به تکنولوژی Dolby Atmos نیز مجهز شده است تا صدای فراگیری را تجربه کنید.

قابلیت Xr Sound Position

تلویزیون OLED سونی A90J دارای فناوری XR HDR Remaster میباشد و به کمک آن جزییات و رنگ تصاویر را بهبود بخشیده و با کنتراست بهتری نمایش میدهد. سونی این تلویزیون را به تکنولوژی XR 4K Upscaling و 4K XR Super Resolution مجهز کرده است. این دو تکنولوژی به کمک پردازنده قدرتمند XR سونی رزولوشن تصاویر را افزایش داده و با حذف نویز و بازسازی جزییات همه چیز را در حد کیفیت تصویر 4K به نمایش میگذارند.تلویزیون سونی A90J سایز 55 اینچ دارای فناوری XR Motion Clarity میباشد.

تکنولوژی XR Motion Clarity به کمک پردازشگر تصویر Cognitive XR تصاویری واضح، صاف و درخشان را در اختیار شما قرار میدهد. تلویزیون های معمولی که از این تکنولوژی برخوردار نیستند برای از بین بردن تاری از فریم مشکی بین فریم های محتوای در حال پخش استفاده میکنند. این موضوع تا حدودی از تاری جلوگیری میکند اما از میزان روشنایی صفحه نمایش نیز کاسته میشود. اما سونی به کمک تکنولوژی XR Motion Clarity هر فریم را به صورت جداگانه بررسی کرده و تنها قسمت هایی از فریم که نیاز است تغییر کنند را پردازش می کند.

در واقع این مدل آرشیویی از قدرت سونی است و نهایت توانایی سونی برای ساخت محصولاتش را نشان می دهد. کارشناسان برای تنظیمات اولد سونی A90J توصیه می‌کنند وقتی در حال تماشای یک فیلم با رزولوشن و کیفیت بالا هستید، گزینه Reality Creation را غیرفعال کنید. اما مشاهده یک فیلم رزولوشن پایین و با کیفیت نه چندان مطلوب، روشن کردن این گزینه می‌تواند به افزایش کیفیت تصویر کمک کند.

همین قضیه در مورد گزینه‌های Random Noise Reduction، Digital Noise Reduction و Smooth Gradation هم صدق می‌کند. با فعال کردن این گزینه‌ها هنگام پخش محتوای باکیفیت، جزئیات خوب تصویر را از دست خواهید داد. کالیبره کردن تلویزیون به معنای اعمال کردن تنظیمات بخش‌های مختلف آن مثل روشنایی، شدت رنگ، کنتراست و غیره است تا کیفیت و دقت تصویر آن افزایش پیدا کند.

البته سونی نه تنها در زمینه تلویزیون بلکه در زمینه سیستم های صوتی نیز کارا عمل کرده است. تلویزیون سونی A90J دارای سیستم صوتی 2.2 کاناله و توان صوتی 40 وات می باشد. این تلویزیون از اسپیکر های X Balance استفاده می کند که کارایی بالایی در انتشار صدا دارند. در این تلویزیون از ساب ووفر و اسپیکر استفاده شده است و کیفیت صدای فوق العاده با پشتیبانی از فرمت های دالبی دیجیتال، DTS و دالبی اتمس و صدای Aغیر مجاز می باشدtic ارائه می شود. نمایشگر تلویزیون علاوه بر رنگ، نیازمند امکانات بیشتری برای ایجاد تصاویر باکیفیت خواهد بود.

هرچند متخصصان کالیبراسیون توصیه می‌کنند در بخش HDR تنظیمات تلویزیون A90J از حالت عکس “Custom” استفاده نمایید و درجه حرارت رنگ را روی حالت “Expert 1” قرار بدهید. برای دقت رنگ بیش گزینه HDR Tone Mapping را روی حالت “Gradation Preferred” قرار بدهید. اما اگر روشنایی صفحه برای شما اهمیت بیشتری دارد، آن را روی حالت “Brightness Preferred” تنظیم نمایید.

همچنین این تلویزیون از سرویسهای HomeKit و AirPlay که متعلق به شرکت اپل است پشتیبانی می کند. این محصول دارای ریموت کنترل هوشمند است و با برخورداری از فناوری Voice Search می تواند از دستورات صوتی پشتیبانی کند. این ریموت کنترل دارای میکروفن داخلی است و دکمه های آن به گونه ای است که کار با آن بسیار راحت است. این محصول مجهز به حسگر نور و رنگ است و قادر است نور صفحه نمایش را با نور محیط هماهنگ نماید به طوری که در جاهای پر نور و یا در طول روز صفحه نمایش پرنورتر و درخشانتر از سایر مواقع است و این تکنولوژی Light Sensor نام دارد.


برچسب: بهترین تلویزیون اولد سونی، بهترین تلویزیون اولد سونی، قیمت تلویزیون سونی a90j، قیمت تلویزیون سونی a90j، قیمت تلویزیون سونی 55a90j، تلویزیون اولد سونی دیجی کالا، تلویزیون سونی a9h، تلویزیون سونی a9j، تلویزیون 4K سونی، تلویزیون 2021 سونی،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱ دی ۱۴۰۰ساعت: ۰۹:۳۶:۳۲ توسط:Quail موضوع: اخبار فناوری نظرات (0)