وبلاگ جامع تکنولوژی و موبایل وبلاگ جامع تکنولوژی و موبایل .

وبلاگ جامع تکنولوژی و موبایل

بررسی کوتاه هدست بلوتوثی Plantronics Voyager 5200

هدست بلوتوث پلنترونیکس مدل Voyager 5200

در یک کلام باید گفت: هیچ اشتباهی در طراحی Voyager 5200 رخ نداده است. این مدل انقدر غول پیکر است که کاملا معلوم باشد که شما یک هدست را در گوش دارید. هفته گذشته و در حین تست چند کردن هدست، اعضای خانواده فکر می‌کردند که در حال صحبت کردن با خودم هستم! چنین مشکلی با Voyager 5200 وجود نخواهد داشت. با یک پشت گوشی ۲٫۲۵ اینچی و یک رابط ۲٫۷۵ اینچی به رنگ‌های مشکی یا قرمز، برای هیچکس این سوال به وجود نخواهد آمد که هدستی بر روی گوش خود دارید یا به صداهای درون سر خود پاسخ می‌دهید!

عاشق قرار گرفتن مدل‌های پیشین Voyagers بر روی گوش و امنیت آن بودم. مدل ۵۲۰۰ این گونه عمل نکرد. به نظر قلاب گوش، از آن چه که باید باشد کمی کوتاه‌تر است. به همین دلیل نیز برای هماهنگ کردن آن با عینکم، کمی زمان صرف کردم. این مسئله کمی ناامید کننده بود و از بلندی صدا نیز تا حدودی کاسته شد. پشت هدست، دکمه فیزیکی خاموش و روشن کردن آن وجود دارد. دو دکمه کاهش و افزایش صدا نیز به سادگی در بالای آن قرار گرفته است. بر روی پشت گوشی نیز دو دکمه تماس و فرمان صوتی قرار گرفته است. انعطاف و راحتی آن نیز کاملا برای قرار گرفتن روی هر دو گوش مناسب خواهد بود. برخورداری از سه سایز متفاوت برای گوش‌ها نیز آن را بیش از پیش برای کاربردی که هدف گرفته، قابل اعتنا می‌کند.

5200 همه چیز مورد نیاز برای هدست بلوتوث را در اختیار شما قرار می دهد. با NFC یا بلوتوث قابل استفاده است و می تواند همزمان به چندین دستگاه وصل شود. اسامی افرادی را که به آنها زنگ زده اند می گوید و به شما امکان می دهد با فرمان صوتی خود تماس برقرار یا برقرار نکنید. این دستور صوتی به شما امکان می دهد تا SMS خود را با دقت بیشتری نسبت به هدست های پشتیبانی شده Google به هر شخصی که می خواهید ارسال کنید. با این وجود متن پیام برای شما خوانده نمی شود.

عملکرد هدست بلوتوث پلنترونیکس مدل Voyager 5200

به لطف ابعاد بزرگ 5200 ، این مدل در بین هدستهایی که اخیراً امتحان کرده ام ، بهترین دامنه صدا را دارد. تا 60 فوت از تلفن ، از قابلیت های ارتباطی و صوتی بسیار خوبی برخوردار است و حتی تا 40 فوت فاصله دارد ، اما هنوز هم تماس ها بسیار عالی به نظر می رسند. در این مدل ، سر و صدا از تمام هدست هایی که باید امتحان می کردم ، بهتر نبود. در سایر هدست ها ، این مشکل گاهی در قالب نویز دیجیتالی بروز می یابد و درک مکالمات را دشوار می کند. با این حال ، با 5200 تداخل صداهای محیط ، آنها عمدتا خود را به عنوان مصنوعات صدا ناخواسته جلوه می دهند که حتی در این شرایط ، در تبادل صدا دخالتی ندارند.
در 5200 بسیار جالب است که سعی کنید سر و صداهای بیرونی نگیرید. صدای ماشین یا اتوبوس به راحتی برای شما قطع می شود. تنها دلخوری ممکن است صدای باد باشد. هدست های Voyager همیشه دارای مشکلات باد بوده اند. با این حال ، 5200 بهترین شرط شما برای نادیده گرفتن چنین صداهایی آزار دهنده است. هدست Voyager 5200 کامل نیست. با توجه به ابعاد آن کمی از عمر باتری ناامید شدم. 5 ساعت و 16 دقیقه زمان ما بود و از 7 ساعت ذکر شده به طور قابل توجهی کمتر بود. اگر این مسئله شما را آزار دهد ، شارژ 40 دلار انتخاب خوبی است. هدست را می توان در کنار یا در نزدیکی شارژر نصب کرد.

جمع بندی

هدست‌های Voyager، بهترین کیفیت صدا را در طی سال‌ها حفظ می‌کنند. اگر مدل‌های قبلی Voyager مانند amazing legend را در اختیار دارید، نیازی به تعویض آن با مدل ۵۲۰۰ وجود ندارد. اما اگر برای مصارف سنگین، به دنبال یک هدست فوق‌العاده بلوتوثی هستید، مدل ۵۲۰۰ بهترین هدستی است که توسط ما تایید شده است.


برچسب: هدست بلوتوثی Plantronics Voyager 5200، هدست بلوتوث پلنترونیکس مدل Voyager 5200، هدست Voyager 5200،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۷ تیر ۱۳۹۹ساعت: ۰۸:۳۴:۳۸ توسط:Quail موضوع: هدفون و هدست نظرات (0)