وبلاگ جامع تکنولوژی و موبایل وبلاگ جامع تکنولوژی و موبایل .

وبلاگ جامع تکنولوژی و موبایل

امداد موبایل - معرفی انواع لوپ و میکروسکوپ موبایل

معرفی میکروسکوپ موبایل از نوع دیجیتالی

ذره بین ‌های دیجیتال نیز خود در دو دسته تقسیم می‌ شوند. میکروسکوپ ‌های تماما دیجیتال که فقط با استفاده از مانیتور و اتصال به رایانه قابل استفاده هستند و میکروسکوپ‌ هایی که هم به صورت دیجیتال و هم آنالوگ می ‌توان از آن‌ها استفاده کرد. برای شناسایی بهترین لوپ دیجیتال برای تعمیرات موبایل باید به چند ویژگی این محصولات توجه کرد. یکی از موارد مهم دوربین این میکروسکوپ ‌ها است. به طور مثال دوربین‌ ها از 38 مگاپیکسلی، 22 مگاپیکسل و 2 مگاپیکسل و... روی دستگاه‌های دیجیتال وجود دارد.

لازم به گفتن است لوپ هایی که دارای دوربینی با کیفیت بالا هستند، تصاویر بزرگ شده از قطعات و اجزای موبایل را واضح تر نشان می دهند.و بالطبع کار با این مدل ها، راحت تر بوده و فرایند تعمیرات به مراتب بهتر صورت خواهد گرفت.

یکی دیگر از ویژگی ‌های بهترین لوپ و میکروسکوپ دیجیتال تعمیرات موبایل مربوط به صفحه نمایش این محصولات است. ویژگی‌ هایی مانند دارا بودن خروجی HDMI  و فاصله کاری مناسب جهت استفاده از هیتر و هویه زیر دستگاه نیز باید مورد توجه تعمیرکاران قرار بگیرد. البته بزرگ ‌نمایی نیز از جمله مواردی است که باید در هنگام خرید به آن توجه کنید.

گفتنی است اگر می خواهید دقت بیشتری در کار داشته باشید، استفاده از این مدل لوپ ها را پیشنهاد می کنیم. لوپ های دیجیتالی همواره به گونه ای هستند که استفاده از آن ها برای تعمیر کاران بسیار راحت و مطلوب تر می باشد.

معرفی میکروسکوپ موبایل آنالوگ

میکروسکوپ موبایل آنالوگ نسبت به نوع دیجیتالی دارای سیستم ساده تری است. این مدل به صورت آنالوگ و یا فقط به کمک چشمی مورد استفاده قرار می ‌گیرد.

ویژگی‌ هایی از جمله فاصله کاری، اندازه صفحه کار، بزرگ ‌نمایی نور پردازی مناسب از جمله ویژگی‌هایی است که باید هنگام خرید به آن ها توجه کرد.

خرید لوپ و میکروسکوپ موبایل اصل در بهترین قیمت ها

برای خرید نمونه های اصل در بهترین قیمت ها موثر ترین اقدامی که متقاضیان از پس آن بر می آیند، رجوع به یک فروشگاه تضمین شده است، فروشگاهی که اصل بودن محصولاتش ثابت شده و قابل استناد می باشد.

امداد موبایل را می توان یکی از این قبیل فروشگاه ها نام برد. لازم به ذکر است متقاضیان لوپ و میکروسکوپ موبایل تنها کافی است با رجوع به درگاه های فروش آنلاین این فروشگاه از میان انواع برند ها و مدل های اورجینالی که از قیمت های منصفانه ای برخوردار هستند، به خرید بپردازند.


برچسب: لوپ و میکروسکوپ موبایل، میکروسکوپ موبایل، میکروسکوپ موبایل آنالوگ، خرید لوپ و میکروسکوپ موبایل،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۷ تیر ۱۳۹۹ساعت: ۰۸:۳۲:۰۴ توسط:Quail موضوع: موبایل نظرات (0)