وبلاگ جامع تکنولوژی و موبایل وبلاگ جامع تکنولوژی و موبایل .

وبلاگ جامع تکنولوژی و موبایل

امداد موبایل - معرفی انواع لوپ و میکروسکوپ موبایل

لوپ و میکروسکوپ موبایل را می توان از دستگاه هایی معرفی کرد که در فرایند تعمیرات موبایل کاربرد حائز اهمیتی دارند. اگر شما هم از تعمیر کاران موبایل هستید و یا به هر دلیل دیگری خواستار خرید این دستگاه می باشید، بهتر است ابتدا با انواع آن آشنا شوید تا با توجه به اولویت هایی که دارید نوع مناسبی انتخاب کرده و بخرید.

لازم به گفتن است ما در این متن انواع لوپ و میکروسکوپ موبایل را در دو دسته ی مجزا تحت عناوین میکروسکوپ های دیجیتال موبایل و میکروسکوپ های آنالوگ آورده ایم.


برچسب: لوپ و میکروسکوپ موبایل، میکروسکوپ موبایل، میکروسکوپ موبایل آنالوگ، خرید لوپ و میکروسکوپ موبایل،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۷ تیر ۱۳۹۹ساعت: ۰۸:۳۲:۰۴ توسط:Quail موضوع: موبایل نظرات (0)

آشنایی با Honor Play 3e

در دنیایی که پرچم های بزرگ با بیش از 1000 دلار به راحتی می فروشند ، ممکن است فکر کنید دوران تلفن های ارزان قیمت تمام شده است. اما حقیقت این است که بسیاری از شرکت ها تلفن های خود را در همه رده های قیمت ارائه می دهند تا بتوانند رضایت همه مشتریان را حفظ کنند. یکی از این شرکت ها Honor است. حدود دو هفته پیش ، Honor یک کارگزار قدرتمند به نام Honor Play 3. را با مشخصات نسبتاً بالا - مانند دوربین سه گانه و یک باتری قدرتمند - به قیمت حدود 140 دلار ارائه داد. اما هواوی برای آن دسته از مشتریانی که توانایی تهیه آن را ندارند ، خبرهای خوبی دارد.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۲ خرداد ۱۳۹۹ساعت: ۱۱:۰۵:۰۶ توسط:Quail موضوع: موبایل نظرات (0)

نقد و بررسی کوتاه شیائومی می 9 لایت؛ یک میان‌رده قدرتمند با تمرکز زیاد بر دوربین

شیائومی در ماه جولای سال جاری سری گوشی های دوربین محور CC9 را به عنوان بخشی از خانواده Mi معرفی کرد. با اینکه این گوشی ها در ابتدا به صورت انحصاری برای بازار چین معرفی شده بودند، اما دو مدل از آن ها با تغییر نام به بازارهای دیگر هم راه پیدا کردند. می سی سی 9 ای (Mi CC9e) با نام جدید می ای 3 (Mi A3) برای عرضه در بازارهای جهانی و تحت برنامه اندروید وان معرفی شد و گوشی دیگر هم می سی سی 9 (Mi CC9) بود که با نام می 9 لایت (Mi 9 Lite) معرفی شد و در این مقاله قصد داریم تا به بررسی اجمالی آن بپردازیم. این گوشی جذاب 319 یورویی که از تراشه اسنپدراگون 710 بهره می برد، جذابیت های خاصی دارد که در ادامه به آن‌ها خواهیم پرداخت.


برچسب: Xiaomi Mi 9 Lite، بررسی کوتاه شیائومی، شیائومی می 9 لایت، می 9 لایت،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۹ دی ۱۳۹۸ساعت: ۱۲:۲۹:۰۲ توسط:Quail موضوع: موبایل نظرات (0)