وبلاگ جامع تکنولوژی و موبایل وبلاگ جامع تکنولوژی و موبایل .

وبلاگ جامع تکنولوژی و موبایل

آنچه که باید در مورد خدمات پشتیبانی سایت وردپرسی بدانید

در حال حاضر، هر کسب و کاری، چه کوچک و چه بزرگ، بصورت آنلاین فعالیت دارد. صاحبان وب سایت که نیاز به مدیریت خدمات بی‌درنگ کسب‌وکار خود دارند، اجرا و پشتیبانی از وب‌سایت‌های خود را کمی با چالش می‌دانند.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۴ اسفند ۱۴۰۰ساعت: ۰۸:۰۹:۴۲ توسط:Quail موضوع: اخبار فناوری نظرات (0)

چگونه خرابی هارد دیسک را تشخیص دهیم؟ آیا بازیابی اطلاعات روی هارد امکان پذیر است؟

هارد دیسک Hard Disk , یک حافظه ی بلند مدت برای ذخیره اطلاعات است تا هر زمان که به آن ها نیاز داشتید به راحتی بتوانید سراغ آنها بروید. این اطلاعات تا زمانی که نقص فنی برای هارد پیش نیاید، می تواند همیشه روی حافظه هارد باقی بماند.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۵ بهمن ۱۴۰۰ساعت: ۱۲:۳۴:۰۷ توسط:Quail موضوع: اخبار فناوری نظرات (0)

تلویزیون سونی A90j اولد 2021 » خرید Oled 55a90j قیمت ویژه !!

سونی این تلویزیون را به ریموت کنترل همه کاره با طراحی آلومینیم برس خورده مجهز کرده است. شما میتوانید به کمک این ریموت کنترل دستگاه های دیگری را که از طریق درگاه HDMI به تلویزیون متصل شده اند مدیریت و تنظیم کنید. این ریموت کنترل دارای نور پس زمینه است و در زمان تاریکی دکمه های آن را برای شما قابل مشاهده میکند.


برچسب: بهترین تلویزیون اولد سونی، بهترین تلویزیون اولد سونی، قیمت تلویزیون سونی a90j، قیمت تلویزیون سونی a90j، قیمت تلویزیون سونی 55a90j، تلویزیون اولد سونی دیجی کالا، تلویزیون سونی a9h، تلویزیون سونی a9j، تلویزیون 4K سونی، تلویزیون 2021 سونی،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱ دی ۱۴۰۰ساعت: ۰۹:۳۶:۳۲ توسط:Quail موضوع: اخبار فناوری نظرات (0)

رپورتاژ آگهی چیست از سایت رکس سو

در دنیای دیجیتال مارکتینگ امروز، نمیتوان به فکر فعالیت در دنیای آنلاین بود اما به سئو و بهینه سازی سایت اهمیت نداد. رقبا هر روز قوی تر می شوند و رتبه خود را در موتورهای جستجو بالا می برند. در نتیجه اگر نتوان در نتایج برتر موتورهای جستجو جایگاهی داشت کسب و کار آنلاین خود را بایستی یک کسب و کار شکست خورده دانست.

شما از طریق رپورتاژ آگهی یا رپورتاژ خبری که از موثرترین روش های تبلیغات اینترنتی و یکی از ارکان اصلی سئو سایت است، می توانید محصولات و خدمات خود را همراه با تصاویر و لینک های باکیفیت در سایت های پربازدید و با رنک بالا منتشر نمایید. تبلیغ رپورتاژ آگهی علاوه بر افزایش تعداد بازدیدکنندگان سایت، بر روی سئو و بهینه سازی سایت شما نیز تاثیر به سزایی دارد.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۸ شهریور ۱۳۹۹ساعت: ۱۱:۲۸:۲۹ توسط:Quail موضوع: اخبار فناوری نظرات (0)