وبلاگ جامع تکنولوژی و موبایل وبلاگ جامع تکنولوژی و موبایل .

وبلاگ جامع تکنولوژی و موبایل

آشنایی با Honor Play 3e

مهمترین برند فرعی هواوی - نسخه اقتصادی Honor Play 3 را در سه شنبه 17 سپتامبر 2019 فاش کرد. تلفن ارزان قیمت Honor Play 3e نام دارد و پسوند e در انتهای آن اولین کلمه اقتصادی است.
این تلفن هوشمند دارای صفحه نمایش 5.71 اینچی است که از پنل IPS (با فناوری IPS) تشکیل شده است. وضوح صفحه نمایش HD Plus (720 x 1520 پیکسل) 294 ppi است. علی رغم وجود شکاف در بالای صفحه و حاشیه های نسبتاً زیاد (به خصوص در چانه پایینی که نام تجاری HONOR روی آن حک شده است) ، ما نمی توانیم از صفحه نمایش کامل صدا کنیم ، اما نسبت صفحه نمایش به بدنه 84.6٪ برای یک گوشی هوشمند در این بازه قیمتی بسیار مناسب است. می رسد البته شما در اینجا نمی توانید انتظار شیشه گوریلا را داشته باشید اما طبق گفته سازنده ، شیشه سیلیکات به صفحه نمایش داده می شود. ناگفته نماند ، نسبت ابعاد صفحه نمایش 19: 9 است و در حالت حفاظت از چشم ، TÜV گواهی شده است.
برای ساخت این گوشی از چیپست Helio P22 (محصول MediaTek) استفاده شده است. تراشه 8 هسته ای از 4 هسته پردازشی 2 2 گیگاهرتز و 4 هسته پردازشی 1.5 گیگاهرتز تشکیل شده است که همگی با معماری پردازنده Cortex-A53 سازگار هستند. رم 2 گیگابایتی و فضای ذخیره سازی 32 گیگابایتی برای این دستگاه موجود است. البته یک نسخه پیشرفته با 3 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی از این گوشی تولید می شود که قیمت بالاتری نیز خواهد داشت. با اضافه کردن microSD می توان حافظه داخلی هر دو مدل را به 512 گیگابایت دیگر ارتقا داد.
با توجه به اینکه ما با یک تلفن ارزان قیمت سر و کار داریم ، نمی توان انتظار یک گروه دوربین قدرتمند را داشت. در پشت دستگاه فقط یک دوربین 13 مگاپیکسلی با فلاش تک رنگ وجود دارد. گذشته از پشتیبانی از AF ، تنها نکته مثبت در مورد این دوربین ممکن است دیافراگم باز (دیافراگم f / 1.8) باشد که نور خوبی را روی کاغذ جذب می کند و عملکرد کمتری در محیط های کم نور دارد. به دلیل پایین بودن سطح گوشی ، هیچ زوم اپتیکی و تنها زوم دیجیتال وجود ندارد.
دوربین جلو (f / 2.2) دارای رزولوشن حداکثر 5 مگاپیکسل است و فقط تمرکز ثابت دارد. دوربین های جلو و عقب تثبیت کننده تصویر نوری ندارند و می توانند از فیلم 1080p فیلم برداری کنند.
این تلفن از باتری 3،020 میلی آمپر ساعتی بهره می برد. شارژ سریع برای این باتری در نظر گرفته نشده است و با یک شارژر 5W از طریق microUSB شارژ می شود. با این حال ، به گفته برخی کارشناسان ، باتری خود به اندازه کافی قدرتمند است تا در این حالت نیازهای گوشی های هوشمند را برآورده کند.
Honor Play 3e یک تلفن سیم کارت دوگانه با اتصال 4G VoLTE است. یکی از نکات مثبت این گوشی وجود 3 اسلات در شکاف سیم کارت است. بنابراین کاربر می تواند با خیال راحت از دو سیم کارت به همراه کارت microSD استفاده کند. سایر ویژگی های اتصال شامل بلوتوث نسخه 5 ، Wi-Fi b / g / n ، GPS ، GLONASS ، Beidou و جک های هدفون است. سیستم عامل این دستگاه Android 9 است و ساختار منو آن مبتنی بر رابط کاربری هواوی (EMUI 9.1) است.
Honor Play 3e در سه رنگ عرضه می شود: Magic Night Black، Blue (Aurora Blue) و Gold (Gold Platinum). بافت نوار در سمت چپ قاب - که شامل دوربین ، فلش مموری و لوگوی HONOR است - متفاوت است. نسخه اصلی تلفن (2 گیگابایت / 32 گیگابایت) 699 یوان یا حدود 99 دلار با نرخ ارز فعلی است. نسخه پیشرفته (3 گیگابایت / 64 گیگابایت) با قیمت 899 یوان (127 دلار) قیمت دارد. در نسخه بین المللی Honor Play 3e هیچ کلمه ای وجود ندارد. جالب است بدانید که هوآوی برای ترغیب مشتریان به منظور سفارش این محصول ، با برداشتن تعداد زیادی برای تعطیلات 3 روزه در دبی ، دو نفر را که از قبل سفارش تلفنی تهیه کرده اند برای خرید تلفن می فرستد!


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۲ خرداد ۱۳۹۹ساعت: ۱۱:۰۵:۰۶ توسط:Quail موضوع: موبایل نظرات (0)